Övertrötthet

Jag är övertrött. Jag sov två timmar inatt. Men det var planerat. Förberedde mig inför ett seminarium i etik som jag hade på förmiddagen idag. Hade egentligen inte behövt förbereda mig så mycket för när jag kom till seminariet kände jag mig helt plötsligt överambitiös. XD

När Nina är övertrött börjar Nina till slut prata om sig själv i tredje person. När Nina är övertrött finns det inte en enda vettig tanke i hennes hjärna (som förövrigt rymde sista året i högstadiet).



animated gif maker
Animated gif maker
Så här kan en övertrött Nina se ut när hon sitter på Campus Linköping och borde plugga fast hon inte gör det för att Den rosa damen (alltså datorn) distraherar henne med sina små söta tangenter och webbkamera.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?