Nina vs Sisuradio

Jag lyssnade precis igenom intervjun i radion med mig själv och jag måste säga: Guh! Vad osäker jag låter! Min finska är hemsk! Jag kan inte prata och blir lätt osäker när jag inte hittar orden! Jag borde prata finska mer. Någon som kan finska som vill öva med mig?

Här kan ni lyssna på mig!
Keski-Ruotsi Sisuradio

torstai 14 lokakuu 2010 18:10

Keski-Ruotsi Sisuradio

Kesto: 50 minuuttia

(Det kommer att komma upp en dialogruta som frågar vilket program ni vill öppna med. För mig funkar Windows media player. Så i princip laddar ni hem radioprogrammet som är på 50 minuter och lyssnar på det via det mediaprogram som ni själva använder).

För att höra min intervju måste ni scrolla fram till 9:45 ungefär.

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?