Några rader...

När jag äntligen sätter mig ner här framför min lilla dator för att skriva ett blogginlägg så kan jag inte komma på en enda vettig mening att skriva.

Jag kan meddela att jag kommer förmodligen vara vaken halva natten med att plugga. Jag kommer inte kunna sova med vetskapen att jag har massor att ta igen. Jag kommer också att spendera större delen av helgen med att plugga med undantag på lördag då jag ska vara värd för en musikhändelse på Matteusgården.

Nu ska jag fortsätta plugga lite samtidigt som jag sneglar på första säsongen av Smallville.
Sanna säger:

Du är så sällan inne på msn numera, förmodar att du har fullt upp med pluggandet och allt. Men tänkte höra om du kanske ville följa med till Stockholm för att fira Loppi.se som firar 1 år den 23/10.



Jag jobbar som deras ambassadör (marknadsför deras sajt) tillsammanas med några andra tjejer ifrån andra städer, vi har fått VIP-inbjudan och är välkommna tillsammans med en valfri vän/familjemedlem, men jag har ingen som kan följa med mig så tänkte om du kanske var intresserad?



Det kommer vara mini disco, ansiksmålning, clowner, bubbel och cupcakes. Ballong och goodiebags delas ut efteråt (men det innehåller nog mesta dels barnprylar förmodar jag).



Pernilla Wahlgren kommer stå på scen och det lär säkert dyka upp en och annan känd kändismamma utöver henne. Så kan och har du lust den 23/10?



Det pågår i mellan 14-16, men tänkte att vi kanske kunde strösa runt på stan eller något efteråt om vi känner för det och utnyttja dagen lite mer.



Kram Sanna

 2010-10-14     10:00:26     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?