Chokladmonster

Jag har återupptäckt en sak om mig själv nu när jag börjat plugga igen. En sak som jag inte saknat. Ett sorts beroende. Eller snarare två beroenden. Jag kan inte vara utan choklad eller coca cola när jag pluggar. Eller när jag inte sitter och pluggar för den delen heller. Jag bara MÅSTE ha choklad. Och Cola. Det är ju inte så bra mot min vikt. Och för att inte tala om att mina leder påverkas negativt av choklad. Ja! Jag får reumatisk värk i lederna när jag äter choklad. Men när jag väl stoppar den där första chokladbiten i munnen glömmer jag bort allt det där lägligt nog. XD





Fast just nu har jag bara ätit Fazer-choklad. Vet inte varför jag googlade på Marabou då.... Hmm...det får vara. Choklad som choklad!

(bilderna är lånade via google-sökning)

Sanna säger:

SV: HAHA, jag vet jag älskar bilden ;)



BTW, ingen bra med choklad och coca cola. Bara försöka och kämpa hårdare.

 2010-10-07     00:20:30     http://mammasvardag.blogg.se/
jennifer säger:

Hej! Jag undrar ifall du skulle vilja hjälpa mig med att rösta på en klänning jag har designat till en tävling? Jag brinner verkligen för kläddesign och skulle bli hur glad som helst ifall du ville sätta ett betyg (och allra helst en 5:a) Röstar gör du på denna sidan: http://www.yourmoda.se/klanning2010/?id=15373 ,och som tack länkar jag dig i ett inlägg på bloggen men då får du först rösta och sedan kommentera att du gjort det :) Tusen tack på förhand och ha en trevlig kväll :)

 2010-10-12     18:35:42     http://jeenlicious.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?