Åka iväg

Det verkar hända ganska mycket här på min blogg. Från att ha haft 10-12 läsare per dag har statistiken gått upp till 20-28 om dagen. Det gör mig glad. Har det att göra med min uppdatering, dvs att jag uppdaterar oftare? Eller är det inläggen jag skriver?

Strax ska jag ta på mig ytterkläder, gå ner till min bil (eller ja, mammas bil är det ju egentligen) och åka iväg. Jag har lovat att skjutsa Chaya-chan till Linköping. På hemvägen tänkte vi ta en runda på Ikano-huset och titta lite.

Men nu up and away!


(Bild funnen via googlesökning)


Sidonot: Jag blir tokig på mina katter för tillfället. Det är typ 1000:e gången den här veckan de har ner matskålen på golvet och har ut ALL torrfoder över hela köksgolvet!! Vad göra??!!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?