Piggare och lite gladare

Jag och Chaya-chan var och simmade idag. 40 minuter blev det. Ganska lagom för mig. Nu har jag varit och simmat tre dagar i streck så nu blir det två dagars paus. Nästa gång jag ska simma blir på torsdag-morgon. Det känns jättebra att ha kommit igång med träningen. Jag behöver inte heller tänka på vad jag äter så mycket för jag har märkt att det kommer automatiskt när jag tränar. Det blir liksom som att kroppen suktar efter annat än vad den gjorde innan. Ingen godis, ingen läsk och bara bra mat och andra nyttigheter. Jag har börjat äta frukost och mellanmål också. Jag har fortfarande lite svårt att laga både lunch och middag på en dag men I'm getting there. Jag är stolt över mig själv just nu!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?