Nina is back!!!

Ikväll har jag varit väldigt produktiv. Jag har skrivit en halv låt. XD I vanliga fall brukar jag skriva klart låten helt när jag väl börjat men det brukar sluta med att jag inte är nöjd med den sen. Så därför testar jag ett nytt sätt att skriva på. Jag skriver tills jag inte kan komma på något mer, spelar in ett sorts demo på telefonen för att komma ihåg hur den går och sen skriver jag klart den någon annan dag. Ambitionen är att ha skrivit klart den imorgon kväll. *Hoppas*

Meanwhile kan jag inte komma in på facebook av någon anledning så jag kan inte dela med mig utav min triumph till mina trogna fans i min facebook-grupp Nina Ka.

Jag känner mig ändå ganska hypad inför min nyfunna inspiration. Jag har saknat den. Jag har saknat att skriva musik. Now I'm back!!

Jonesy säger:

Jag har skrivit en halv låt (bara text men ändå)! Det är lite coolt tycker jag :D

 2010-12-01     17:37:10     http://jonesythekatt.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?