Hälsa och skola

Även om det känns ganska tungt fortfarande så känns det ändå lite lättare att gå upp på morgonen. Jag mår inte fysiskt bra men jag tränar och försöker blir starkare för varje dag. Jag vet inte heller vad som är fel på mig och jag är rädd för att ta kontakt med vårdcentral. Man skulle nog kunna säga att jag har sjukhusfobi. Det har jag alltid haft och det blev inte bättre av att jag blivit tvungen att spendera en stor del av mitt liv där av flera anledningar som jag inte vill berätta om här på bloggen. Men jag kan säga att jag varit där som besökare och stöd för någon annan.

Jag märker att jag inte har berättat så mycket om min skolgång för er så jag tänkte att jag skulle skriva några rader om det nu. Oktober var kaos när det kom till skolan så den månaden vill jag helst glömma. Dock kan jag inte göra det då jag ligger efter i kursen Etik och måste råplugga till en omtenta som är i slutet av den här månaden. Den här månaden känns en aning bättre. En ny kurs påbörjades förra veckan. "Livsfrågor och världsbilder i Bibelns värld" heter kursen och är tredje delkursen i Religionsvetenskap grundkurs. Så den här månaden blir det mycket Bibelläsning och grunden i Bibelns historia. Nästa termin hoppas jag på att komma in på fortsättningskursen "Bibelvetenskap". Det är ett väldigt intressant ämne och kanske finner jag någon tröst i det.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?