Pojkbandsnostalgi

Hur lång tid ska det behöva ta att bli frisk?

Jag har varit lite nostalgisk idag. För tio år sedan var jag ett pojkbandsfan, precis som miljoner andra tonåringar. Idag surfade jag in på youtube och tittade på gamla musikvideos med NSync, Backstreet Boys och Five. Hihi!

NSync - POP



Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's back)


Five - Until the time is through

chaya säger:

Mind over body!



Säg åt din kropp att den minsan inte alls är sjuk så kanske den tror dig!



Själv försöker jag intala mig själv att jag INTE har träningsvärk ÖVERALLT och att jag VISST kan röra på mig utan att musklerna stretar emot.



Den där träningen jenny tipsade om ger verkligen en workout. Den KÄNNSXD fast på ett bra sätt. Jag VET att jag kommer att se resultat snart^^ *annars går jag i sommar ide...

 2010-03-23     12:27:33
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?