Onsdag - torsdag

I onsdags halv tio på morgonen blev vi hämtade av Christian. Vi skulle följa med honom till hans föräldrars hus i Vånga och sova där och hålla honom sällskap. Så, där var vi, bland hästar, hundar och katter och åkte fyrhjuling och spelade Hermans historiespel och åt kladdkaka som jag bakat. Väldigt trevligt.

Katterna var hur gulliga som helst. Hundarna gillade att naffsa och slicka på mig. Hästarna bara stirrade misstroget på mig som om jag var någon alien från yttre rymden. Jag skrattade tyst för mig själv när Christian gasade på med fyrhjulingen som vi trängdes på när vi skulle åka bort till hingstarnas hage för att fylla på med vatten hos dem.

Kort och gott: 24 timmar i trevligt sällskap.
Christian säger:

Bra att det var trevligt men vågar du inte skriva vem som vann spelet.

 2010-03-05     14:34:35
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?