Marskatter

Mitt internet har varit dött i nästan två dagar. Men idag fick jag äntligen igång det! Jag kände mig så handikappad utan internet. Haha!

Men som vanligt har jag ingenting spännande att skriva här på bloggen. Förutom att mina katter tar det här med att vara "marskatt" väldigt seriöst och gör just nu mitt liv till en liten plåga. Ignorerar jag deras jamanden åker det ner ett par dvd-filmer från bokhyllan som straff för att jag inte lyssnar.

Förövrigt börjar jag bli frisk. Jag har bara lite hosta kvar och måste snyta mig då och då. Men frisk är jag snart. YEAY!
eMALj säger:

Hoppas du inte blev ledsen, förstår att det finns orsaker till det. Tänkte mest på sena aborter. De flesta aborter i sverige görs ju innan v. 12. Jag blir nog extra känslig då jag själv är gravid.



Jättetråkigt, förstår att det var svårt.



Är du friskare nu? :)



Kram kram kram!

 2010-03-24     19:31:35     http://emalj.blogspot.com/
eMALj säger:

Jag har också snuvan kvar, önskar den försvann också, har snart ingen näsa kvar ju...



 2010-03-24     19:47:16     http://emalj.blogspot.com/
chaya säger:

du får ta ut dem på en kort päls luftningXD då blir de jäätte glada.



..Och förmodligen ännu mera jamiga uppe i lägenheten för att de vill ut igenXD

 2010-03-24     20:50:03
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?