Månadens fynd

Jag var på Ikano-huset i Linköping idag tillsammans med min vän Chaya-chan. Väl inne på Gina Tricot hittade jag en JÄTTEmysig huv-tröja som jag först tyckte var ful. Den är nämligen rosa med blommöster. Men när jag väl testade den för skoj skull visade det sig att jag faktiskt passar i den och helt plötsligt blev den jättefin och mysig. Så självklart köpte jag den. 99kr kostade den bara. Jättebra pris! Dessutom är den lång. Den går nästan över rumpan och jag ÄLSKAR långa tröjor. Nu tänker jag bjuda på en bild på mig själv i min nya huv-tröja (som redan är mitt favoritplagg).



Jag tog bilden med mobilkameran så det är därför jag ser så besatt ut med mina röda ögon. Haha!
Men jag bara ÄLSKAR den här tröjan!
Sanna säger:

Riktigt fin och billigt pris. Jag gillar med långa tröjor ;D

 2010-03-14     23:12:31     http://mammasvardag.blogg.se/
Emma säger:

ja det är roligt :D tackar! :D

 2010-03-14     23:44:06     http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?