Lite ditt och datt

Det är lite mulet väder ute. Men jag känner att jag vill gå ut iallafall. Det verkar inte vara så pass att det kommer att börja regna. Vi hoppas på det iallafall.

Jag försökte ringa till Chaya-chan men hon satt i skolan och gjorde prov så jag får gott sitta och vänta tills hon ringer upp. Eller jag kanske missförstod. Hon kanske menade att jag skulle ringa upp henne senare. Hmm...Allt gick så fort så jag hann inte med. Haha!

Idag är det våffeldagen. Jag har plockat fram våffeljärnet men vi får se om det blir några våfflor. Vill inte laga våfflor till mig själv. Det är så tråkigt. Det kanske finns någon man kan bjuda på våfflor?

Jag skulle behöva storhandla också. Men det är så jobbigt att göra det utan bil.

Nu känns det som om jag inte har någonting mer att skriva för stunden.

Vad konstiga inlägg det blir...
chaya säger:

haha^^ Nae det VAR jag som skulle ringa upp digXD Och det gjorde jag ju, precis innan jag kom och kidnappade dig!

 2010-03-25     17:22:20
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?