Ibland pratar jag så mycket att jag blir hes.

Jag har upptäckt att jag är en väldigt social person. Jag pratar så mycket att öronen nästan går av på dem som lyssnar på mig. Haha! Men jag har även upptäckt att detta har kommit till under senare tid. När jag har folk omkring mig dag efter dag, som då när jag bodde hemma hos mina föräldrar, så blir jag ganska tystlåten efter ett tag. Men när jag går här hemma och är ensam om dagarna och sen när det kommer folk på besök så får jag chansen att prata och då pratar jag verkligen jättemycket! Det är egentligen ingenting jag bör be om ursäkt för men jag förstår att det kan bli lite mycket när allt bara bubblar ur mig när jag äntligen får chansen att prata med någon ansikte mot ansikte. Det är så skönt på ett sätt att kunna få prata av sig, även om det inte är någonting viktigt man behöver säga. Så jag bjuder in mina vänner till fikastunder med mycket prat när dom har tid, lust och ork att lyssna på mig när jag maler på om ditt och datt. Det är bara att höra av sig! Jag blir så glad när jag får besök!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?