Det här blir ju bara "bättre" och "bättre"!

Vid fyra-tiden gick jag och la mig under täcket i sängen och sov som en stock i 2,5 timma. När jag vaknade hade illamåendet försvunnit (vilket är bra) MEN jag upptäckte att jag inte kan prata alls. Jag har så fruktansvärt ont i halsen och det gör riktigt ont i halsen när jag hostar. Näsan rinner inte lika mycket dock, vilket är skönt.

Mina katter är framme och nosar på mig lite titt som tätt. "Matte luktar så konstigt när hon är sjuk". Sen ligger dom i sängen ibland och tittar oroligt på mig. Pratar jag eller går iväg till köket eller badrummet så börjar dom jama. Antagligen tycker dem att jag ska ligga och vila och vara tyst så att jag blir frisk någongång.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?