Det är kallt i sovrummet...

Jag har sovit en kort stund. Kan riktigt inte bestämma mig för om jag mår bättre eller sämre. Fryser gör jag iallafall.

Jag skulle vilja träna men min förkylda kropp pallar nog inte med det. Jag skulle däcka efter en minut. Så ingen bra idé att träna. Att basta hade inte varit fel. Men jag har ju ingen bastu. Jag skulle kunna ta bilen ut till mamma och pappa och värma upp deras bastu och ta ett lååååångt bastubad. Men jag vet inte om jag orkar sätta mig i bilen och köra i 25 minuter. Skulle vara skönt att basta dock.

Vi får se vad jag tar mig till.
HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !! säger:

TA GÄRNA DEL AV MINA SKÖNHETSTIPS PÅ BLOGGEN OCH KOM GÄRNA MED EGNA !

 2010-03-17     16:23:23     http://hevedoski.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?