Äventyr på innergården.

Chaya-chan kom på besök med en kattsele. Vi fångade in katterna och gick ut på innergården. Lilla Maya fick gå ut för första gången. Hon darrade som ett asplöv men jag tror hon tyckte det var intressant till slut. Ju fler gånger jag går ut med henne desto modigare kommer hon att bli. Walle rörde sig vant, intryckt mot husväggarna. När vi kom in ville Walle gå ut igen efter en liten stund.

Jag tog några bilder med mobilen men det blev inga bra bilder. Chaya-chan tog bra bilder och har lagt upp på sin blogg. Titta in där.

Nu sitter jag och funderar starkt på om jag ska ta spårvagnen till Vidablick och titta till Sophias lägenhet.

Så får det bli.

I'll be back!
Marie säger:

Har lagt till dig nu :)

 2010-03-31     18:29:17     http://lillmian.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?