Ny laptop! YEAY!

Min älskling skämmer verkligen bort mig! Idag när jag kom hem efter ett besök hos Chaya-chan, kom jag hem till en splitterny minidator som älsklingen hade köpt till mig. Så nu sitter jag vid min nya dator och skriver. Det kommer att ta ett tag att vänja sig med det här lilla, då man haft en mycket större laptop förut. Sen när jag fått iordning på allting så lovar jag att jag lägger upp en bild på min nya lilla rosa skönhet.

Jag tänkte också döpa den till någonting. Man kan ju inte gå runt med en odöpt dator heller. Haha! Några förslag på namn?
Sanna säger:

Jag vill också ha någon som skämmer bort mig, själv är jag bra duktig på att skämma bort Alva men glömmer HELA TIDEN bort mig själv.

 2010-06-23     00:06:08     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?