God morgon!

Idag vaknade jag lite tidigare än vanligt. Jag brukar vakna runt elva/halv tolv men idag ska jag gå på stan med Chaya-chan så jag fick helt enkelt dra mig ur sängen, hur skönt det än var att ligga kvar. Älsklingen sover fortfarande. Ska väcka honom lite lätt strax innan jag går så att han vet att jag går. Han får en sådan panik annars när han inte vet var jag tagit vägen.

Det ska iallafall shoppas idag. Har en bunt med pengar kvar på min nöjeskassa som jag får använda till vad jag vill så det blir väl några klädesplagg till iallafall. Och kanske en fika.

Igår var jag produktiv. Jag spelade in två nya låtar och de blev väl helt okej. Ska se om jag kan ladda upp dem här så att ni får höra.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?