Fullt sjå med ditt och datt

Det slipas och donas i vardagsrummet för fullt just nu. Jag kan knappt andas när jag är därinne. Därför låter jag bli och håller mig till antingen köket eller sovrummet. Älsklingen håller sig i vardagsrummet med mask över näsan och munnen och slipar på väggarna så att de kan börja spackla imorgon.

Just nu sitter jag i köket och funderar på vad jag ska laga till middag. Jag tror älsklingen blir väldigt glad om han får lite mat i magen efter det hårda slitet.

Förövrigt så kan jag berätta att jag kombinerar mitt soppaätande med vanlig mat istället för att följa dieten så strikt. Mer om det på min andra blogg.
hanna säger:

hehe nej det var en till som kommenterade det i min blogg idag haha

/exiback

 2010-06-14     23:17:50     http://exiback.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?