Dvala

Nu är det så att jag har skaffat mig en blogg till. http://ninaka.blogg.se heter den och är min "gå-ner-i-vikt-med-hjälp-av-bantarsoppan"-blogg. Nyfiken? Klicka in dig HÄR och läs. Mer än så tänker jag inte säga om den bloggen.

Det har inte hänt så mycket här. Dagarna har gått fort fram och ibland känns det som om jag varken vet ut eller in om någonting. Jag har hamnat i någon sorts bekväm dvala och trivs just nu med att uppdatera bloggen väldigt sällan och hålla mig borta från datorn ganska mycket. Det blir som ett helt annat perspektiv på livet liksom.

Det är fortfarande en del som ska klaffa inför bröllopet och ibland känns det som om man inte kommer hinna med någonting. Men jag ska inte oroa mig i onödan. Allt kommer att bli perfekt till slut iallafall.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?