Svala sommarnätter

Just nu sitter jag vid älsklingens laptop och skriver istället för på min egna Rizz. Jag tyckte att det var onödigt att starta den då älsklingens redan var igång och stod helt ensam på köksbordet. Jag har vant mig vid min rosa Rizzos små små tangenter så nu känns det väldigt konstigt och ovant att skriva på den här saken som är mycket större. Tänk vad snabbt man kan vänja sig vid en sak.

Dagarna är fortfarande heta men sommarnätterna är svala och sköna. Just nu har vi fönstrena vidöppna i köket och vardagsrummet för att skapa korsdrag och jag sitter mitt i korsdraget och fryser. Men jag fryser hellre än är för varm. För är det kallt kan man ta på sig mera kläder men är det för varmt kan man inte alltid klä av sig naken. Det beror ju förstås på var man är någonstans. Är man ensam hemma med fördragna gardiner så kan det funka att gå runt näck men jag undviker det helst på en publik plats. XD

Imorgon har vi mycket att göra här hemma. Älsklingen måste gå till banken och sätta in pengar, vi måste diska och städa och tvätta kläder. Det var meningen att vi skulle klämma in lite utomhusbad också men det får vi se om vi hinner med eller inte. Först och främst måste vi ordna saker och ting här hemma.

Snart är det dags för mig att gå och sova. Så jag säger: God natt mina kära läsare!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?