Nina har hamnat i helvetet...så är det bara!

Helvetet har kommit till Sverige. Annars vore det ju inte så här varmt. Skämt åsido! Här sitter jag i vardagsrummet med bordsfläkten igång och fönstrena vidöppna. Inatt var det så varmt att man nästan inte kunde andas. Hoppas den här värmen ger med sig snart så att man kan bli människa igen. Jag har inget emot värme egentligen. Jag har bara något emot extrem värme. Om jag inte hade haft mina ledproblem hade jag inte haft lika mycket agg mot den extrema värmen. Men nu är det så att den extrema värmen får mina leder att svullna upp och bli stela. Jag vet, det låter konstigt men så är det. Det är samma sak om det är för kallt. Då svullnar mina leder upp och blir stela. När det är lagom väder, alltså allt mellan 15 och 22 plusgrader så är det perfekt. Då lider jag inte av ledbesvären. Men jag ska inte klaga mer nu. Jag ska bara sitta här i vardagsrummet med fläkten igång och titta på film eller serier.

Hoppas ni får en bra eftermiddag!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?