Munken in the park - driver mig lite till vansinne!

Klockan nio imorse blev jag brutalt uppväckt av att dom hade soundcheck utanför vårt sovrumsfönster. Eller ja, egentligen är det utanför huset bredvid vårt hus men det kändes som om det var precis utanför oss. Det är nämligen så att restaurangen/puben Saliga Munken har sitt årliga event "Munken in the park", en sorts musikfestival där olika band och artister ska uppträda. Hela morgonen höll dom på med antingen soundcheck eller med att skramla med metall, då de håller på att bygga upp "rent-a-tent"-tältar. Iallafall så kunde jag inte sova och är jättetrött nu. Och det här kommer hålla på idag och imorgon. Inte för att jag borde klaga. Jag älskar ju musik. MEN, jag kommer inte att få en lugn stund på två hela dagar. Det är en liten nackdel med att bo mitt i stan.

Vi har iallafall planerat att gå dit (till huset bredvid) och äta en bit på Saliga Munken och sitta och lyssna på livemusik. Och det är ju alltid trevligt!

Kolla in spelschemat HÄR!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?