I det härliga regnet

Igår var vi på poolparty hos Christian men tyvärr började det ösregna så det var inte mycket för party i poolen. XD
Det var meningen att vi skulle sova över där men jag började må dåligt på kvällen så vi åkte hem istället. Men trevligt var det iallafall.

Ny är det bara 5 dagar kvar till vår stora dag. Jag har känt mig en aning stressad över saker och ting men jag hoppas att det går över tills på lördag. Jag vill ju inte må dåligt på min egen bröllopsdag.

Imorgon ska mitt hår färgas och naglarna fixas. Det ser jag fram emot.

Jag myser i regnvädret och pustar ut för att det inte är så där äckligt varmt längre!
Emma säger:

Tack!

 2010-07-26     11:29:31     http://kaarleksbarnet.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?