Helt slut

Jag kom hem för en liten stund sedan efter att ha varit ute och ränt hela dagen sen halv sju imorse. Jag agerade chaufför upp till Stockholm och tillbaka till Norrköping och så fort vi kom hem till mina föräldrar (som bor i Åby) skulle jag iväg på vigselövning så då bar det av till Söderköping. Halvvägs kom jag på att jag glömt ta med mig mammas bensinkort så efter vigselövningen var det bara att åka tillbaka till Åby igen och hämta den så jag kunde tanka hyrbilen och lämna tillbaka den till Statoil. Efter att vi lämnat bilen gick vi till Rafaélas mode och hämtade tärnklänningarna, brudgummens kläder och marskalkarnas kläder. Och nu äntligen kan jag ta det lugnt här hemma. Jag funderar faktiskt på om jag ska ta och lägga mig på sängen och vila en stund. Den ser så inbjudande ut och jag är så trött att mina ögonlock håller på att falla igen. Och klockan är inte ens fem på eftermiddagen. Jag kommer garanterat att vara helt slut ikväll.

I brist på annat bjuder jag på en bild på mina två små mysmonster.


chaya säger:

oh, du har varit igång idag^^ gör som missarna dina och ta en timma med avkoppling^^

 2010-07-27     20:58:55
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?