Och där satt hon och stirrade in i väggen utan en tanke på någonting alls.

Jag är så seg och så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Och vad hände med söndagsfikat som jag lovade mig själv att jag skulle ha varje söndag eftermiddag. Än är det dock inte försent men jag har inget kaffebröd hemma. Och det tar ju evigheter att baka. Har ju inte ingredienser till bak heller.

Men kl. 18 ska vi vara hos ett par vänner för en söndagsfilmkväll. Wieee!!!
Ariena säger:

Bästa tipset!!! Har man inte tid att göra kaffebröd och orkar inte ta sig till butiken - Ta och gör sockerkake-deg och lägg i muffinsformar, vill du ha finare så skulle jag rekommendera att dekorera med antingen smörkräm (har du karamellfärg blir det bättre) eller grädde. Vill du ha nyttigare grädde skulle jag rekommendera soyagrädden som jag köper (bild finns i min blogg) om du inte har något av det så kolla frysen efter frukter, ex. jag har massvis med blåbär i vår frys, dock inget annat XD



Men muffins tar nästan ingen tid att göra, dock rekommendation ställ in muffinsen i kylen en liten stund så de svalnar snabbare.

 2010-01-24     19:40:20     http://ariena.blogg.se/
Jonesy säger:

SV: Jag kommer lägga ut priserna lite senare ;) Men det är mycket rimliga priser om jag får säga det själv.

Ordinarie Pris: 150kr

Student/Pensionär: 100kr

Vi vill ju att så många som möjligt ska ha råd att dyka upp så att vi får in mycket pengar till Barncancerfonden :)

 2010-01-25     12:07:39     http://jonesythekatt.blogg.se/
SAnne säger:

KOMMER!!! MESSA MIG :D:D:D <3

 2010-01-25     20:28:34     http://sannizzyeah.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?