När jag öppnade mina ögon var det redan ljust ute.

Det kan inte alls vara bra att sova så här länge. Kroppen tar stryk. Man missar halva dagen. Men nu finns det ju ingenting man kan göra åt saken. Jag har ju redan vaknat försent liksom. Så det är bara att bita i det sura äpplet och göra det man planerat att göra. Få se nu:

  • Komma igång med skrivandet för veckan. (Jag tänkte att om jag ser skrivandet som ett jobb så kan jag skriva varje dag, måndag till fredag, och ta helg, lördag och söndag, som alla andra. Idag började jag ju lite segt men imorgon blir det skärpning....igen!)
  • Duscha (kan vara en bra idé...)
  • Diska (det här är dock inte så nödvändigt om man har en karl i huset som kan göra det istället.)
  • Äta (man måste ju överleva dagen. Dessutom skulle magens kurranden störa mig i skrivandet om jag inte äter.)
Ariena säger:

Ola borde diska mer.

Du får berätta hur skrivandet blev ^.^

 2010-01-18     20:35:02     http://ariena.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?