Jag har vaknat som ur en dvala och det känns ovant.

Än så länge har jag rensat bland mina kläder och slängt onödigheter som jag hade i mina skrivbordslådor. Det känns ganska skönt att ha rensat lite bland mina ägodelar. Det känns som en sten har lyfts från mitt bröst av någon anledning. Jag är dock långt ifrån klar. Har fler kläder att rensa bland. Och sen blir det att donera det jag inte vill ha kvar till Myrorna eller nåt. Bara jag blir av med det. Att sälja kläderna på nätet är ju också ett alternativ men jag känner att jag inte har lusten att ställa mig och fotografera alla plagg och sen lägga upp dem någonstans på nätet. Jag får fundera lite till på det.

Dagen känns iallafall inte bortkastad, som det har känts de senaste månaderna. Och det känns bra. Jag märker att jag har lättare att motivera mig själv till att göra saker när jag inte är ensam hemma. När älsklingen åker till arbetet så kan man nästan säga att jag går i ide. Och sen när han kommer hem vaknar jag och känner mig motiverad igen. Så ska det inte vara. Jag måste ju känna mig motiverad när jag är ensam hemma också. Det är någonting som jag ska arbeta på det här året. Det blir mitt lite försenade nyårslöfte.

Ta hand om er kära läsare!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?