Inte bra att äta chokladpudding när man har reumatism. Det gör ont i handlederna nu...

Choklad påverkar min reumatism. Inte roligt! Och jag som älskar choklad!!

Trots att jag fortfarande varit lite sjuk idag så tog jag mig tid till att zumba i 20 minuter. Det var riktigt skönt att röra på sig. Men sen är ju frågan hur smart man är när man efter att man tränat äter chokladpudding. *slår mig själv i pannan och läxar upp mig själv för att jag var så dum*

Jag har spenderat större delen av dagen med att sova för att jag var vaken till klockan fem imorse. Men inatt ska jag gå och lägga mig senast klockan ett så att jag inte sover bort HELA dagen imorgon. Även om det är söndag imorgon så har jag lovat mig själv att skriva några personliga brev och CV så jag kan skicka dem till olika arbeten som jag vill söka. Håll tummarna för att jag får ett jobb snart!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?