Dyyyrt att leva!

Varför ska det kosta så förbannat mycket att leva? Ska man äta minst tre gånger om dagen kostar det ju multum. Det kanske bara är jag som är snål? Det blir som en chock för plånboken när man under en längre period ätit bara 1-2 gånger om dagen och sen helt plötsligt börjar äta 3-4 gånger om dagen. Så nu har jag surfat runt på Google och sökt efter enkla matrecept som inte kräver så mycket ingredienser och som är goda och näringsrika ändå. Uppdaterar kanske sen när jag faktiskt hittat enkla recept som jag kan dela med mig av.
Jonesy säger:

Ja, tipsa gärna! Du vet ju precis som jag hur kul CSN pengarna är att försöka leva på... Man vill ju gärna ha råd med NÅT mer än hyran och lite mat då och då.



Gott nytt år på dig med gumman :) Lite sent.. Men ändå!

 2010-01-04     01:38:09     http://jonesythekatt.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?