Det var skönt att sova länge denna lördag-morgon.

Efter ett par önskemål om att skriva vad för tips som stod i månadens SOLO-tidning tänkte jag dela med mig av det i ett inlägg senare idag eller ikväll.

Jag har missat nästan halva dagen redan. Jag och älsklingen sov till klockan 12 och jag är fortfarande trött. Men ändå pigg på nåt sätt. Och hungrig som ett lejon! Jag ska, på uppdrag av min kurrande mage, röra mig mot köket i jakt på föda.

Jag tackar mina underbara katter för att de inte stod och jamade och skrapade på sovrumsdörren hela förmiddagen. De var ovanligt lugna.
chaya säger:

själv skulle jag nog innerst inne börja undra vilka rackartyg missarna hade för sigXD

 2010-01-23     19:41:05     http://chayachan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?