Det snöar...som bara attan!

Jag har ingen inspiration alls. Jag vet inte vad jag ska skriva och jag vet inte hur jag ska ta mig igenom dagarna utan att dö av uttråkning. Det blir alltid så här när jag är ensam hemma.

Men idag ska jag iallafall hem till Ida och diskutera min brudklänning. Det är hon som ska sy den. Jag kanske eventuellt ska passa på att fråga om hon kan sy tärnklänningarna också. Vi får se. Känns så pinsamt att fråga. Vet inte varför dock. Jag kommer nog över barriären. Jag har alltid haft svårigheter med att fråga folk om saker.
chaya säger:

Naw, inspirationen kommer i vågor.. så är det för mig och just nu är den på väg tillbaka!

 2010-01-27     12:29:43     http://chayachan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?