Det här kommer att bli en lång dag.

Idag är det tvättdag. Det började klockan sju imorse och vi är fortfarande inte klara. Det behövdes verkligen tvättas kläder. Alla kläder som jag använder var smutsiga. Visst har jag kläder i garderoben men det är mest toppar och kjolar och det känns inte så bra att ta på sig det när strumpbyxor och vanliga byxor ligger i tvätten. Så här sitter jag framför bloggen i piratmjukisbyxor, tubtopp och kofta. Så skönt det ska bli med lite rena kläder.

Idag hade jag tänkt att vara ambitiös och antingen teckna eller skriva. Jag måste börja ta mitt författarskap på allvar om jag ska komma nånstans.
Daniel säger:

Ja tvätta rent du!

 2010-01-14     12:18:26     http://danielfagerholm.webblogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?