Utmaningen dag 3: Min familj

Jag har en stor familj. Som jag skrev i presentationen om mig själv är jag yngst av fem syskon. Ensam flicka bland fyra bröder. Mina föräldrar vandrade till Sverige på 70-talet från Finland tillsammans med mina två äldsta bröder som är födda i Finland. Alla har familjer. Mamma och pappa har 11 barnbarn och 1 barnbarns barn. När hela familjen är samlad är vi 22 personer, och då har jag räknat dit min make som en i familjen (vilket han ju förstås är). Om jag lägger till min makes familj är vi uppe i 32 personer.

Jag har många brorsdöttrar och två av dem bloggar. Här är deras bloggar:

Sanna
Sanne

Om jag skulle sitta här och berätta om alla personer i min familj skulle det bli ett väldigt långt inlägg. Jag nöjer mig med att berätta för er att min familj är stor.
Sanna säger:

Tack för länken, men bara ett tips. Emelie bloggar hon också här inne: http://rosaband.blogg.se/



Kram Sanna

 2010-12-07     14:58:45     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?