Trevligheter...eller nåt sånt.

Det blev, som vanligt, en lugn lördagkväll. Vi spenderade större delen av kvällen hemma hos min bror Kai i hans nya hus, gick husesyn och pratade om allt möjligt. Det var trevligt att träffa bror och hans familj. Vi umgås ju inte så mycket nu för tiden.

Resten av kvällen ska jag spendera genom att skriva ut lite skolstuff och sortera skolpapper.

Morgondagen, sista advent, ska jag spendera genom att plugga större delen av dagen medan min äkta hälft ska åka till Jönköping och hälsa på sin syster. En hel dag för mig själv och katterna. Nice!
Daniel säger:

Hoppas du njutit idag av vara-för-dej-själv dagen!!

 2010-12-19     21:26:15     http://danielfagerholm.webblogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?