Inlägg 900

Jag är egentligen inte den som håller koll på hur många inlägg jag skriver. Tur att blogg.se gör det. Annars hade jag missat att det här inlägget är nr.900. Det är väl ändå rätt så bra för någon som haft samma blogg i 1 år och 8 månader? Man kan nog konstatera av antalet inlägg att jag inte uppdaterar 4-5 gånger om dagen som många andra bloggare gör. Men det spelar ingen roll. Jag trivs med min uppdatering. När jag känner för det brukar jag uppdatera oftare och när jag inte känner för det så struntar jag i att uppdatera. Jag tycker att det känns så onödigt att tvinga sig själv att skriva när man känner att man inte har någonting att förmedla.

Jag har planerat lite saker som jag tänkt att genomföra så småningom. En ny bloggdesign börjar kännas rätt. Jag hade tänkt att den skulle vara mer åt musikhållet då jag planerat att skriva fler inlägg om min musik och mitt musikskrivande. Den kommande våren ska jag, förutom att plugga, även koncentrera mig på ett nytt album. Det kommer att bli det första albumet jag ska försöka nå ut med till fler människor än tidigare. De skivor jag spelat in förr har stannat inom familj och vänskapskrets och det känns ju lite synd då jag tror att fler skulle gilla min musik. Jag har fler planer på gång men jag måste tänka och planera klart innan jag kan dela med mig av dem.




Och i brist på annat var jag bara tvungen att dela med mig av dessa kloka ord. XD

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?