Tomorrow

Imorgon blir det att ta ordentliga krafttag! Jag ska tvätta kläder, byta sängkläder, byta gardiner, diska, dammsuga, rengöra och svabba golv, rensa bort en massa saker som jag inte vill ha eller inte behöver, fixa ett busskort så att jag kommer till skolan på tisdag och panta en massa tomma flaskor som i evigheter stått i vägen i köket. Vi får se hur mycket av detta jag orkar och hinner med imorgon. Jag mår fortfarande illa nämligen. Men jag hoppas på att det är över tills imorgon. Det vore väldigt skönt att få allt det där gjort innan skolan börjar så att jag kan koncentrera mig ett par veckor på skolarbete och slippa tänka på städning.



Åh ja, jag städar alltid i enbart förkläde och högklackat! XD
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?