Se så dom växer!

Innan jag går och lägger mig vill jag bjuda på några bilder på mina katter. Jag hittade bilder på dem när de var bara små kattungar och tänkte lägga upp en kattunge-bild och hur de ser ut idag så man kan se vilken skillnad det är. Men man ser ändå att det är samma katt. Såå söta!

Walle när han var ca 15-16 veckor gammal (tror han var så gammal iallafall).


Walle, så som han ser ut idag, när han ligger och slumrar i sängen.

Snacka om skillnad på storlek. Han har växt så det har knakat om honom. Idag är han 2 och ett halvt år gammal ungefär.

Maya när hon bara var några veckor gammal. Den här bilden är tagen innan vi fick med henne hem. Hon älskade att ligga i min famn då och hon gör det fortfarande. Hon är en riktig matte-gris den där lilla tösen.


Här är Maya så som hon ser ut idag (iallafall när hon sover sött i mitt knä)

Hon ser fortfarande ut som en liten kattunge fast hon är ca 1 och ett halvt år gammal. Hon kommer inte bli så mycket större än så här faktiskt. Min lilla söta pygmékisse! XD
eMALj säger:

Sötnosar! :)

 2010-08-30     03:11:32     http://emalj.blogspot.com/
chaya säger:

Naw, vad söta de ärXD Du är duktig att fånga de där ögonblicken bäst!



Och Walle ser ju ut att täcka HELA sidan av sängen! Och jag VET hur stor säng ni har!



Sååååå stor är han väl ändå inte! ^^ Fast fina är de små liven!

 2010-08-30     08:29:50     http://chayachan.blogg.se/
Daniel säger:

åååååååååååh så söööööööööööööööööta!!!!!!

 2010-08-30     11:45:20     http://danielfagerholm.webblogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?