Så kan det gå

Okej, jag ska sluta ljuga för er. I mitt förra inlägg, som jag skrev för 3 dagar sedan, skrev jag att det har blivit en nystart för min andra blogg http://ninaka.blogg.se men såhär 3 dagar senare har det inte hänt så mycket varken här eller där. Så nu ger jag upp! Jag har inte haft någonting att skriva i den andra bloggen och jag har inte haft någonting att skriva i den här bloggen heller. Det har liksom blivit någon sorts ofrivillig paus. Men det kanske är sånt som händer när man helt plötsligt ändrat relationsstatus och gått från fästmö till fru. Det känns som om det kräver en hel del tid att vara fru fast vardagssysslorna inte förändrats ett dugg. Det kanske bara är mitt tankesätt?

I vilket fall som helst; det är någonting annorlunda med att vara fru!
Anonym säger:

kolla min bloppis med bla. märkes kläder från RODEBJER.



mvh /v

 2010-08-10     00:04:51     http://minibloppis.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?