Min eftermiddag

Med dessa två:


Mina brorsdöttrar, Sanne och Emme!


Hon var oförberedd på den här bilden. Haha!


Hon var INTE oförberedd på den här bilden.


Och glada jag


De delade ut gratis kattmat på stan (suddig bild, jag vet!). Bra för dem som har det lite ont om cash. Dock använder jag det här märket som godis som jag ger mina sötnosar då och då.


Sanne fjantar sig med Piggelin


Och så mina nya örhängen jag köpte för 19.50kr på H&M. Det syns inte så tydligt på bilden men de är gulaktiga. Och jättesnygga!

Så såg min eftermiddag ut...Mer eller mindre...
Anonym säger:

Tack för gratulationen =) Jennys mamma

 2010-08-27     22:18:58
chaya säger:

haha! ni ser ut att ha haft riktigt roligt ju!!



*nu vill jag bli friskt så jag med kan ha roligt!

 2010-08-28     10:57:21     http://chayachan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?