Imorgon börjar det...

Nu är det dags för mig att göra mig iordning för sängen. För imorgon ska jag upp redan vid sex för att hinna göra mig iordning för skolan som börjar kl.9.00 på Campus Valla i Linköping. Jag måste hinna duscha, äta frukost och klä på mig och packa ner datorn i väskan samt köra bil till Linköping i tid.

Så god natt gott folk!!
Victoria säger:

Åh, vad skönt att kunna köra bil :) Lycka till på första dagen och hoppas att du kommer att trivas!

 2010-08-24     05:42:46     http://stjarnstund.blogg.se/
Sanna säger:

SV: Tack, det är bara att du mailar receptet sen när du hittat det. Får se om jag törs ge mig på det här med cupcakes (aldrig bakat det innan).



Vad bra föresten att du kan vara barnvakt. Filmen börjar vid 18:00, så dyker väl upp runt 17:30 eller något.

 2010-08-24     19:55:56     http://mammasvardag.blogg.se/
Sanna säger:

SV: Jag håller med dig att det känns skönt att ha något att göra om dagarna och för mig att komma tillbaka till rutinerna igen, trots att mitt schema är lite jobbigare än jag trodde. Eller ja, snarare lite längre dagar än jag hade hoppats på (mest för Alvas del). Men det är bara genomlida och köra hårt nu så betygen blir bra.



Härligt att du kände dig som en i gänget direkt. Det är inte ofta man bara kommer in sådär och får nya vänner direkt, så det måste vara jätte skönt.

 2010-08-24     19:59:35     http://mammasvardag.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?