Har lite småsaker att ta igen

Det har varit en ganska tråkig söndag idag. Det har inte hänt så mycket mer än att svärmor kom på besök. Jag var på stan och handlade små kollegieblock som jag ska använda när skolan börjar på tisdag.

Ikväll har jag en del att göra. Jag måste sortera smutstvätten så att det är klart tills imorgon när jag har tvättid kl.7 på morgonen. Jag måste hitta mer information om skolan och kurslitteraturen. Läraren till delkurs två har inte skrivit ut titlarna på böckerna man måste handla in utan han har bara skrivit EFTERNAMNEN på författarna till böckerna. Hur ska man då kunna veta vilka böcker man måste köpa? Irriterande!!

Och så måste jag diska och städa här hemma. Skulle vara skönt att ha det gjort innan skolan börjar.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?