Har ett enda stort svart moln över mig som jag vill ska blåsa bort nu.

Älsklingen ska gå på bio och se på Bröderna Karlsson sen. Jag måste vara på humör för att gå på bio och det är jag inte. Som jag skrev tidigare idag har den här dagen varit en enda waste of breath än så länge. Inte ens bakelsen jag köpte på Lindahls var god. Det kändes som att den bara växte i munnen på mig.

Jag känner inte heller för att prata med någon eller umgås med någon. Så jag har ignorerat ett och annat telefonsamtal idag. Ingen har fått kontakt med mig idag. Jag vill inte bli kontaktad idag. Någon gång måste man bara få andas ut utan att behöva umgås med folk hela tiden. Bara vara ensam liksom. Det behövs.

Hela sommaren har varit ett enda stressmoment med människor och krav omkring mig hela tiden. Jag måste få andas nu. Ta det lugnt och göra saker i min egen takt utan att stressa upp mig och anstränga mig.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?