Vad händer och fötter?

Jag vaknade sent idag. Halv elva. Men det gör ingenting för jag har iallafall ingenting att göra. Skulle ha gått ut på en promenad men solen försvann.

Mina kissar tassar tyst runt i lägenheten och planerar djävulskap. Det gör dom alltid när älsklingen har åkt till jobbet. Imorse kl.5 började djävulskapen redan. Maya hade ner min födelsedagspresent (som älsklingen köpte till mig igår som jag får öppna på lördag) som låg på bokhyllan, för att det var roliga snören på den som hon trodde att hon fick leka med. Jag gömde presenten i hörnskåpet och jag kommer säkerligen glömma bort den för att jag inte har den under uppsikt. Walle tyckte det var kul att ha bort pluppen som man öppnar för att mata fiskarna och stoppa ner tassen i vattnet och skrämma halvt ihjäl de stackars guldfiskarna. När jag skällt lite på kissarna gick jag och la mig igen. Jag menar, kl.5 på morgonen är lite för tidigt för mig. Vi får se vad för djävulskap dom hittar på i fortsättningen.
chaya säger:

haha, jag tror de ville att du skulle gå upp lite extra tidigt^^

 2010-04-20     11:58:39     http://chayachan.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?