Uppe med tuppen denna tisdag-morgon!

Jag gick upp fem i sju imorse och begav mig ner till tvättstugan med ett stort lass tvätt. Och när jag kom upp igen stupade jag i sängen tillsammans med katterna och sov i en och en halv timma. Men jag hade lite svårt att somna först för att Walle låg och snarkade. Eller pep snarare när han andades. XD

Jag är iallafall på god väg med tvätten och har bara några småsaker jag måste plocka undan lite här och var samt diska lite, sen är jag klar med allt som jag skulle göra idag.

Älsklingen kommer hem idag. YEAY!
Ariena säger:

haha vad duktig du är ^.^



Glöm inte handla på systemet som han önskade (begärde XD)

 2010-04-06     10:48:24     http://ariena.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?