Så här roligt har jag inte haft på länge!

Jag hade en väldigt rolig utekväll med helt underbara vänner igår/inatt. Det började med att vi gick ner till Bishop Arms för att äta. Vi beställde in mat och dricka. Jag valde Xide Spring (en ny smak med vattenmelon och mint, helt ok smakade den) och Bishops burgare. Medan vi väntade på maten drack vi våra drycker. När maten äntligen kom så njöt vi av den en stund och sen bar det iväg på allvar. Jag beställde in en ny Xide, men den här gången fick det bli Xide Cactus Lime. Efter en liten stund beställde killarna in Tequilashots till alla. Sen gick det bara neråt. Haha! När vi sen skulle hem, när dom stängde kl.3 så hade jag själv kommit upp i 4 Tequilashots, 4 Xide, 1 (ganska så stor) öl och 1 Gin&Tonic. Och pricken över i var att jag blev bjuden på ALLT! Tack så hjärtligt mycket! Jag har helt underbara vänner som gör en sådan stor sak för en så obetydelsefull människa som mig. (Mindrevärdeskomplex! Jag vet! Jag har det!). Jag ville nästan gråta av lycka! Och så sjöng dom för mig. 2 gånger dessutom! Och de fick andra bord med helt okända människor att också sjunga för mig!

Jag grät en skvätt imorse när min vän Sophia låg och sov bredvid mig. Alla intryck från inatt och från igår som bara svepte över mig som en våg. Jag grät för att jag var glad och för att jag var ledsen. Mer ska jag nog inte säga om det här på bloggen.

Men tack än en gång för en härlig kväll!!

Jag tog bilder med mobilen men jag vågar inte riktigt lägga upp dem utan att fråga om lov från de andra först. Men jag kan bjuda på en bild på mig själv.


Här var jag nog ganska onykter! Hahaha!
chaya säger:

ahhaha jag hade jättekul jag med^^ Tror jag gick hem med... 4 tequilashots, 1 martinibianco, 1 gin&tonic och sen den där drinken som patrik beställde in.... den som inte innehöll mjölkXD



Har inte somnat än, men ingen huvudvärk^^ inget illamående, ingen trötthet... BORDE jag inte känna av något?! Jag har ALDRIG fått i mig SÅ mycket tidigare?



*haha detta skriver jag här för du loggade ut från msn precis när jag loggade in.......

 2010-04-25     15:29:14
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?