Känt mig utmattad, sovit och sen kommit igång igen.

Ända sedan i lördags har det känts som om jag varit igång hela tiden. Så imorse när jag blev väckt av Walle igen vid strax efter kl.10 så var jag helt utmattad. Men jag gick upp ändå för att cirka en timma senare gå och lägga mig igen och sova till kl.14.

Idag har jag varit igång igen. Först tog jag mig till sjukhuset för att prata om p-piller, ta ett cellprov i livmodertappen samt göra en gynundersökning. (Angående cellprovet: Nej, jag är inte sjuk, men det är det sedvanliga cellprovtagningen man ska göra var tredje år). Sen fick jag skynda mig hem, hämta min väska med verksamhetsgruppens pärm, gå till apoteket och hämta ut mitt receptbelagda läkemedel och sen tog jag mig till Matteusgården för ett möte med verksamhetsgruppen.

Och nu sitter jag här. Jag ska snart ta och sätta igång lite musik och börja plocka undan lite här hemma. Det ser ut som ett bombnedslag i sovrummet och det får mig att må lite dåligt.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?