Irriterad!

Nu är jag ärligt talat lite trött på att folk ska tala om för mig vad jag får äta och vad jag inte får äta. Det är ingenting sådant som jag behöver höra just nu när jag faktiskt börjat äta ordentligt. Jag är nöjd med att jag äter överhuvudtaget. Jag kan gå tillbaka till att äta en gång om dagen men det vill vi ju inte. Men det blir så om jag får höra gång på gång "nej, det där får du inte äta, det är onyttigt!".

Om det är någon som undrar så har jag PMS eller nåt. Jag är så satans lättirriterad just nu att jag blir irriterad på mig själv för att jag blir irriterad.
Jonesy säger:

Du får äta vad du vill. Du har mitt stöd hela vägen gumman.

 2010-04-10     23:25:35     http://jonesythekatt.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?