=(

Jag mår lite dåligt nu. Är lite nere. Min älskling ska åka till jobbet en dag tidigare pga osäkerheten med flyg pga askmoln. Så ikväll ska han bege sig till Stockholm och bo på sjömanshotellet och sen bestämmer hans chefer utifrån vad som sker imorgon om han ska flyga eller åka hyrbil med sina kollegor upp till Luleå. Det suger att han ska åka ikväll redan.

Jag fyller år om en vecka. Den 26 april. Och jag som hade tankarna på att ha värsta partyt. Men nu blir det inte så. Jag hann aldrig planera. Det blir en vanlig födelsedagsfika på lördag med familj och vänner och sen får jag spendera måndagen med att stirra in i en vägg som vanligt. XD

Victoria säger:

Åh jag tror jag vet hur du känner dig! Robban jobbade på min 25-årsdag förra året. Jag hade precis flyttat hit till Västerås, kände ingen, inga från familjen eller kompisar hade läge att åka ner och fira mig. Så förutom en fika med några klasskompisar jag inte kände var jag helt ensam på min 25-årsdag. Två kompisar hade skickat en födelsedagspresent som aldrig kom fram och Robban hade skickat blommor, men blombudet kom inte in genom entrédörren eftersom den var låst, så han vände tillbaka igen. När Robban undrade om jag fått några blommor förstod jag ingenting. Robban ringde till blomaffären och var arg och de kom sedan med blommorna dagen efter istället.



Jag hoppas att din födelsedag blir bättre, även om Ola inte kan vara hemma och fira dig! håller tummarna

 2010-04-19     14:07:57     http://stjarnstund.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?